Bendros investicijos:

€ 0

Franšizės mokestis:

€ 0

Mėnesinis mokestis:

250 EUR

Mėnesinis rinkodaros mokestis:

€ 0.00

Franšizių skaičius

Investicijos grąža

Laiko tarpas

Pajamos:

12 000*

* Skaičiuotuvo skaičiavimai yra preliminarūs, negarantuojami

PAGRINDINĖ INFORMACIJA

Įkūrimo metai: 2001

Franšizavimo pradžia: 2017

Įmonės padaliniai: 21

Franšizės padaliniai: 0

Bendras padalinių skaičius: 21

Darbuotojų skaičius padalinyje: 1-2

Sutarties laikas: 60 mėnesių

FRANŠIZĖ INTERNETE

TINKLALAPIS

„WAFFLE ART“ priverčiau lankytojus jaustis kaip namie ir siūlo jiems įvairų meniu, kuriame – ne tik vafliai, bet ir šalti bei karšti gėrimai, kuriais jie gali pasimėgauti jaukių pokalbių metu.

2001 m. „WAFFLE ART“ pradėjo verslą ir atidarė savo pirmąjį filialą Turkijoje, Bursos rajone ir Çekirge rajonuose, kuriuose buvo siūlomi net 55 rūšių saldieji produktai.

2008 m. „WAFFLE ART“ pristatė daug sveikesnį meniu, į kurį buvo įtraukti vaisiai, šokoladas, ledai ir pieno produktai. Meniu buvo praturtintas vitaminų batonėliais, pieno kokteiliais, kava, arbata ir fondiu.

2009 m. „WAFFLE ART“ pirmą kartą Turkijoje ir pasaulyje pradėjo pardavinėti sūrius vaflius.

2012 m. „WAFFLE ART“ praturtino savo meniu salotomis, šaltais sumuštiniais ir makaronais.

2017 m. „WAFFLE ART“ pradėjo plėsti savo veiklą, išplėsdama franšizę ir siūlydama investuotojams įvairias galimybes.

„WAFFLE ART“ franšizės privalumai:

• Pirmieji Turkijoje (su įdomiu maisto pasirinkimu, pavyzdžiui, bulvių vafliai ir kt.)
• Vienas mėgstamiausių valgių Turkijoje ir pasaulyje, nėra konkurentų dėl skirtingo meniu (nepriklausomai nuo amžiaus grupių);
• Siūlomas maistas nėra sezoninis;
• Įvairūs pasirinkimai (neturi konkurentų dėl 55 skirtingų maisto gaminių rūšių);
• Mažos investicinės išlaidos;
• Sparčiai augantis pelnas;
• Greitas įrengimas;
• Modernus dizainas;
• Naujausios technologijos;
• Nuolatiniai mokymai ir priežiūra;
• Tarptautinių kompanijų palaikymas su produktais susijusiais klausimais;
• Nuolatinis techninis palaikymas;
• Patikimas įmonės identitetas ir prekės ženklo žinomumas;
• Parama produkto reklamai ir viešinimui;
• Galimybė dirbti nedidelėse patalpose;
• Galimos regioninės franšizės sistemos, nereikia įdiegti gartraukių, nebūtini virėjai ar jų padėjėjai.

„WAFFLE ART“ įmonė yra išskirtinė Turkijoje ir tarp 5 pasaulio kompanijų, gaminančių miltinius vaflius. Bendrovė turi ISO 22000: 2005 maisto saugos vadybos ir Halal sertifikatus. Šiuo metu įmonei priklauso 38 filialai Turkijoje ir 5 užsienyje.

Kandidatai į franšizę turi būti:

• Pasiryžę mokytis;
• Pasižymėti noru įgyti naujų žinių.

Franšizės gavėjui bus suteikti šie mokymai:

Produkto apmokymai. Į ką būtiną atsižvelgti perkant medžiagas;

Aptarnavimo mokymai. Produktų paruošimas meniu ir patiekalų patiekimas klientams;

Higienos mokymai. Mokymai apie bendrą personalo ir asmeninę švarą;

Vadybos mokymai. Produktų pardavimo kontrolė, nuostoliai, kasos dokumentų tvarkymas, reklaminių prekių kontrolė ir kt.;

Mokymai po audito. Mokymai po audito šalinant trūkumus;

Naujo produkto mokymai. Mokymai apie meniu naujienas.

• Išskyrus verslo vystymo infrastruktūrą, sodo stalai, kėdės, iškabos, reklamos, visa gaminimo įranga, stikliniai indai ir personalo uniformos pristatomos paruoštos vykdyti veiklai;
• Sistemai nereikia gartraukių ir virėjų, o švaistymas yra sumažinamas perskirstant gaminius;
• Verslo padaliniai pristatomi per 21 dieną, kad būtų galima pradėti pardavimus, o verslo padaliniuose prasideda mokymai;
• Neimamas mokestis už reklamines kampanijas. Į kainą įskaičiuoti reklaminiai gaminiai;
• Transportavimo ir apgyvendinimo, bei personalo apmokymų Turkijoje metu, išlaidas padengia bendrovė;
• Transportavimo ir apgyvendinimo, bei personalo apmokymo išlaidas užsienyje, gabenimo ir muitinės mokesčius padengia franšizės gavėjas;
• Projekto ir kainodaros tyrimas atliekamas pagal vietą prekybos centruose ir patvirtinus meniu;
• Pirminiai projektai rengiami „Home Cafe & Tea“ ir „Bistro“ parduotuvėse. Kaina pristatoma kartu su medžiagų sąrašu;
• „Home Cafe & Tea“ meniu pagrindą sudaro karšti ir šalti gėrimai. Bistro užkandinėse vyrauja maisto meniu.


Ezgi YILMAZ GUHA

Užsienio prekybos specialistas

Kalbos:

SUSISIEKITE SU MUMIS IR PAPASAKOKITE MUMS DAUGIAU APIE SAVO TIKSLUS