Bendros investicijos:

€ 15,000

Franšizės mokestis:

€ 25,000

Mėnesinis mokestis:

5%

Mėnesinis rinkodaros mokestis:

150000

Franšizių skaičius

Investicijos grąža

Laiko tarpas

Pajamos:

12 000*

* Skaičiuotuvo skaičiavimai yra preliminarūs, negarantuojami

PAGRINDINĖ INFORMACIJA

Įkūrimo metai: 2009

Franšizavimo pradžia: 2009

Įmonės padaliniai: 0

Franšizės padaliniai: 45

Bendras padalinių skaičius: 45

Darbuotojų skaičius padalinyje: 2+

Sutarties laikas: 60 mėnesių

FRANŠIZĖ INTERNETE

TINKLALAPIS

Apie įmonę

„Surf’n’Fries“ – svarbi naujiena maisto pasaulyje. Tai puikiai žinomas prekės ženklas, pasižymintis aukščiausios kokybės produktais ir kūrybingais pakavimo sprendimais. Su naujausių technologijų pagalba įmonė pagamino pirmąsias pasaulyje sveikas gruzdintas bulvytes.

Įmonės kryptis

Šiandieniniame greitojo aptarnavimo restoranų tinklo (QSR) pasaulyje yra nusistovėję maisto rinkos lyderiai: „McDonalds“ – mėsainiams, „KFC“ – vištienai, „Subway“ – sumuštiniams, ir kt.
Manome, kad šioje rinkoje vis dar yra tuščios vietos, nes vis dar neegzistuoja gruzdintų bulvyčių kategorijos lyderis – štai kur„Surf’n’Fries“ mato didžiulę galimybę. „Surf’n’Fries“ puikiai telpa į šią sritį, kartu siūlydama sveikų gruzdintų bulvyčių alternatyvą.

Augimas Įrodytas duomenimis

„Surf’n’Fries“ smarkiai išaugo nuo kelių iki daugiau nei 40 parduotuvių tik per 4 metus. Tarptautinė plėtra pradėta vystyti Kroatijoje išsiplėtė iki Austrijos, Turkijos, Slovėnijos ir Bosnijos. Greitu metu parduotuvės bus atidarytos Vengrijoje, Vokietijoje, Ukrainoje, Juodkalnijoje ir Rumunijoje.
„Surf’n’Fries“ per metus parduoda maždaug 1000 tonų bulvių.

Unikalus pateikimas

„Surf’n’Fries“ pakuotės yra pripažintos kaip unikaliausios, puikiai prekės ženklą reklamuojančios ir funkcionaliausios pasaulyje. „Surf’n’Fries“ pakuotės pateko į „PRO Carton“ konkurso finalus Vienoje, o „ArtPower“ knygoje yra pristatytos kaip geriausias pakuočių sprendimas.

Nauja technologija – bulvytės, pagamintos naudojant karštą orą

„LightFry“ technologija bulves iš vidaus kepa garais, o paskui – karštu oru, kad išorėje jos būtų traškios.
Kepimo metu nenaudojamas nė vienas lašas kepimo aliejaus.

„SURF’N’FRIES“ franšizės gavėjai turėtų būti:

• Atviri naujam požiūriui ir galimybėms;
• Pasižymintys kūrybingu mąstymu.

Mes jums suteiksime:

• Išsamius savininko ir darbuotojų mokymus;
• Paramą restorano atidarymui;
• Bendrąją paramą ir palaikymą.


Andrija Čolak

CEO (Generalinis direktorius)

Kalbos:

SUSISIEKITE SU MUMIS IR PAPASAKOKITE MUMS DAUGIAU APIE SAVO TIKSLUS