Bendros investicijos:

€ 60,000

Franšizės mokestis:

€ 5,000

Mėnesinis mokestis:

Pagal susitarimą.

Mėnesinis rinkodaros mokestis:

€ 0.00

Franšizių skaičius

Investicijos grąža

Laiko tarpas

Pajamos:

12 000*

* Skaičiuotuvo skaičiavimai yra preliminarūs, negarantuojami

PAGRINDINĖ INFORMACIJA

Įkūrimo metai: 2001

Franšizavimo pradžia: 2004

Įmonės padaliniai: 25

Franšizės padaliniai: 189

Bendras padalinių skaičius: 214

Darbuotojų skaičius padalinyje: 3

Sutarties laikas: 60 mėnesių

FRANŠIZĖ INTERNETE

TINKLALAPIS

„STENDERS“ yra gamtos įkvėptas kosmetikos prekės ženklas. Įmonė skiria ypatingą dėmesį klientų nuotaikai bei apsipirkimo patirčiai, įskaitant prekių dizainą, kvapą bei produktų pateikimo būdą ir aptarnavimo kultūrą.

„STENDERS“ tiki, kad teigiamą aplinką gali sukurti kiekvienas. „STENDERS“ nori įkvėpti gyvenimo į tuščias ir nedraugiškas vietas, įnešti gyvybingų emocijų į žmonių širdis. Žmogiški jausmai neturi ribų. Mūsų darbas yra amžinas, o vaizduotė – neribota.

„STENDERS“ yra viena didžiausių kosmetikos gamintojų Šiaurės Europoje. Tai kūrybingų ir kompetentingų žmonių komanda, sužavėta jausmais alsuojančios kosmetikos idėjos. „STENDERS“ nuotaika užfiksuota daugiau nei 290-yje gaminių, parduodamų daugiau nei 190-yje parduotuvių, 19-oje pasaulio šalių.

„STENDERS“ tikisi rasti franšizės gavėjus, kurie galėtų įkurti ir vystyti prekės ženklą savo teritorijoje. Įmonė iš savo potencialių partnerių tikisi šių savybių:

• Užtikrintos mažmeninės prekybos patirties kuriant naujus prekės ženklus;
• Sukurto tinklo su pagrindiniais prekybos centrais ir universalinėmis parduotuvėmis;
• Finansinio likvidumo būtinoms investicijoms ir plėtrai;
• Įsipareigojimo ilgalaikiam bendradarbiavimui su aiškiai apibrėžtais tikslais;
• Gebėjimo užtikrinti kokybišką rinkodaros medžiagos paskirstymą;
• Žinių apie produktų importą bei sertifikavimą;
• Prekės ženklo įvaizdžio bei standartinių darbo procedūrų laikymosi.

Aukštas klientų aptarnavimo lygis sukuria malonią atmosferą „STENDERS“ parduotuvėse ir yra svarbus veiksnys kuriant klientų lojalumą ir norą jose apsilankyti vėl. Prieš atidarant savo pirmąją „STENDERS“ parduotuvę, „STENDERS“ suteiks reikiamus mokymus jūsų komandai Rygoje arba jūsų šalyje. Mokymo planas yra tiksliai pritaikytas jūsų pardavimų asistentams ir bus parengtas asmeniškai atsižvelgiant į ankstesnį pardavimo asistentų darbą bei turimus išteklius.
Pagrindinės mokymų temos:

• Prekės ženklas;
• Praktiniai „STENDERS“ klientų aptarnavimo mokymai;
• STENDERS produktų testavimas ir pagrindinių produkto aspektų įsisavinimas;
• Produktų ir dovanų pakavimo įgūdžių įgijimas.

Taip pat, jūsų patogumui „STENDERS“ sukūrė interneto portalą „e.Stenders“ (http://e.stenders.lv), prieinamą anglų, vokiečių, rusų, lenkų ir latvių kalbomis. „E.Stenders“ jus ir jūsų pardavimų asistentus supažindins su prekių asortimentu ir produktų pardavimo elementais. Taip pat „e.Stenders“ internetiniame puslapyje galėsite ugdyti produktų pardavimo įgūdžius, naudodamiesi interaktyviu treniruočių žaidimu; sužinoti, kaip įvynioti „STENDERS“ gaminius bei dovanas žiūrint mokomuosius vaizdo įrašus ir t.t.

Investicinė grąža (mėnesiais): 12–24;

Iš viso vienetų: 214 (25 įmonei priklausantys vienetai + 189 franšizės vienetai);

Darbuotojų skaičius, reikalingas 1 vienete: 3.


Inese Kuke

Baltijos šalių tinklo vadybininkas

Kalbos:

SUSISIEKITE SU MUMIS IR PAPASAKOKITE MUMS DAUGIAU APIE SAVO TIKSLUS