Bendros investicijos:

€ 120,000

Franšizės mokestis:

€ 0

Mėnesinis mokestis:

2-3%

Mėnesinis rinkodaros mokestis:

€ 0.00

Franšizių skaičius

Investicijos grąža

Laiko tarpas

Pajamos:

12 000*

* Skaičiuotuvo skaičiavimai yra preliminarūs, negarantuojami

PAGRINDINĖ INFORMACIJA

Įkūrimo metai: 1989

Franšizavimo pradžia: 2000

Įmonės padaliniai: 71

Franšizės padaliniai: 19

Bendras padalinių skaičius: 90

Darbuotojų skaičius padalinyje: 2

Sutarties laikas: 60 mėnesių

FRANŠIZĖ INTERNETE

TINKLALAPIS

„Solar Company S.A.“ yra viena iš pirmaujančių ir efektyviausių kompanijų Lenkijos drabužių rinkoje.

„Solar“ yra Lenkijos mados prekės ženklas, įkurtas 1989 m. Per pastaruosius 29 metus „Solar“ komanda kūrė modernių, savimi pasitikinčių moterų įvaizdžius Lenkijoje ir užsienyje. Kiekvienais metais „Solar“ pagamina daugiau nei 1 milijoną puikiai pritaikytų drabužių ir aksesuarų, pagamintų iš aukštos kokybės audinių, pagal naujausias mados tendencijas.

Prekės ženklo kolekcijos yra sukurtos aktyvioms, dvasingoms moterims, besirūpinančioms savo išvaizda ir vertinančioms eleganciją bei ekstravagantiškumą. „Solar“ sėkmė grindžiama pasaulinių tendencijų ir klientų lūkesčių atitikimu.

„Solar Company S.A.“ suinteresuota dirbti su franšizės gavėjais, kurie turi gerus socialinius įgūdžius, geba užtikrinti klientų lojalumą ir ugdyti bendradarbiavimo dvasią savo komandoje. Iš kandidatų reikalaujama turėti kelerių metų patirtį vadovaujant verslui, pageidautina drabužių ar susijusioje pramonėje, turėti labai geras žinias apie pardavimo metodus, taip pat būti sukaupus gerus organizacinius ir vadovavimo įgūdžius. „Solar“ taip pat tikisi, kad kandidatai norės dalyvauti mokymuose ir nuolat plėsti savo žinias pardavimų ir personalo valdymo srityse.
Kadangi franšizės gavėjo sėkmė taip pat priklauso nuo tinkamai įrengtos parduotuvės ir aukščiausio lygio klientų aptarnavimo, „Solar“ tikisi, kad:

• Franšizės kandidatas turės tinkamą pradinį kapitalą, kuris leis pradėti vystyti verslą ir išreikš norą investuoti savo laiką bei pinigus kuriant naują prekės ženklą Baltijos rinkoje;

• „Solar“ prekės ženklo franšizės parduotuvė bus įsikūrusi populiariame prekybos centre arba tam tikroje kultūros traukos vietoje (pvz., senamiestyje, pagrindinėje prekybos gatvėje), kuri bus patraukli klientams ir turės interjerą pritaikytą „Solar“ standartams;

• Frančizės gavėjo darbuotojai įdentifikuosis su „Solar“ prekės ženklo vertybėmis ir savo darbo vieta. Darbuotojai turėtų būti suinteresuoti atnaujinti, išplėsti ir patobulinti savo gebėjimus bei įgūdžius, susijusius su pardavimais ir profesionaliu klientų aptarnavimu, taikant įgytas žinias kasdieniniame darbe.

Ką siūlo „Solar“:

• Patikrintas parduotuvės valdymo modelis, vadinamasis know-how;

• Parduotuvės / baldų koncepcija, kurią pagal susitarimą parengė franšizės davėjas. Patalpų išvaizda ir išdėstymas 100% atitinkantis „Solar“ standartus.

Mokymai

• Prieš atidarant parduotuvę, atliekami darbuotojų mokymai, apimantys klientų aptarnavimą, pardavimo metodus, vizualinę rinkodarą ir būtinus administracinius įgūdžius;

• Informacija apie darbuotojų įdarbinimo būdus ir jų darbo metodus.

Vizualinė rinkodara

• Gamybai parengti manekenai, naujos erdvės ekspozicijai ir patarimai, kaip naudoti vizualinę prekybą;

• Konsultavimas ir pagalba aprūpinant parduotuvę reikiama įranga bei įrengiant interjerą.

Pardavimai ir palaikymas

• Pardavimo medžiagų tiekimas (pirkinių krepšiai, maišeliai etiketės ir kt.);
• Pardavimų politika;
• Pardavimų programa;
• Viso parduotuvių tinklo prekių informacijos pritaikymas naudojantis pardavimų programa;
• Galimybė pateikti papildomus užsakymus;
• Įmonės drabužiai darbuotojams.

Rinkodara ir palaikymas

• Logotipo, ženklų ir simbolių, priklausančių „Solar“ prekės ženklui naudojimas;
• Galimybė gauti paramą rengiant reklaminę medžiagą specializuotoje reklamos agentūroje, bendradarbiaujančioje su „Solar“;
• Parama rengiant bendras kampanijas, pavyzdžiui, reklaminėse kampanijose, klientų lojalumo programoje.

Franšizės sutarties trukmė (metais): 5;
Rinkodaros mokestis: 0;
Investicinė grąža (mėnesiais): 12 – 24;
Darbuotojų skaičius 1 parduotuvėje: mažiausiai 2;
Bendras parduotuvių skaičius: 90 (2018 m. Spalio mėn.).


Magdalena Łowczynowska

Franšizės projektų vadybininkas

Kalbos:

SUSISIEKITE SU MUMIS IR PAPASAKOKITE MUMS DAUGIAU APIE SAVO TIKSLUS