Bendros investicijos:

€ 35,000

Franšizės mokestis:

€ 6,000

Mėnesinis mokestis:

500 € + 2% Mėnesinės apyvartos.

Mėnesinis rinkodaros mokestis:

€ 0.00

Franšizių skaičius

Investicijos grąža

Laiko tarpas

Pajamos:

12 000*

* Skaičiuotuvo skaičiavimai yra preliminarūs, negarantuojami

PAGRINDINĖ INFORMACIJA

Įkūrimo metai: 2012

Franšizavimo pradžia: 2013

Įmonės padaliniai: 1

Franšizės padaliniai: 20

Bendras padalinių skaičius: 21

Darbuotojų skaičius padalinyje: 3

Sutarties laikas: 36 mėnesių

FRANŠIZĖ INTERNETE

TINKLALAPIS

„Makarun Spaghetti and Salad“ yra makaronų kavinių franšizės tinklas, įkurtas Lenkijoje.
Per mažiau nei ketverius metus, „Makarun“ atidarė 20 spagečių kavinių Lenkijoje ir šiuo metu plečia savo franšizės tinklą visame pasaulyje – jau pasirašytos sutartys su franšizės gavėjais iš Hamburgo ir Limeriko.

Dėl inovatyvios verslo idėjos, modernaus prekės ženklo, puikaus skonio, aukštos kokybės produktų ir geros lokacijos bei rinkodaros, verslas generuoja pelną ir pasižymi greita investicijų grąža.
Pradinės įmokos kaina vienai „Makarun“ spagečių kavinei prasideda tik nuo 35 000 eurų.
Geriausias to įrodymas yra tai, kad dabartiniai franšizės dalyviai plečia savo verslą ir turi ne vieną „Makarun“ spagečių kavinę.

Dėl parduodamo kiekio ir kruopštaus produktų pasirinkimo, „Makarun“ maisto patiekalai yra vienas iš geriausių ir pigiausių pietų pasiūlymų maisto rinkoje ir kasdieną patenkina daugiau nei 4000 klientų.

Tinkamiausias kandidatas būtų tas, kuris turėtų laiko ir norėtų įkurti naują prekės ženklą savo šalyje, su turimu, bent 35 000 – 55 000 EUR kapitalu. Potencialiam franšizės gavėjui nereikia turėti jokios patirties tokio tipo versle – „Makarun“ atstovai jums padės kiekviename žingsnyje ir išmokys visų reikiamų dalykų.

Visų pirma, įmonės atstovai jums padės susirasti tinkamą vietą būsimai spagečių kavinei. Vėliau, pasirašius nuomos ir franšizės sutartis, jums bus suteikta visa informacija apie naujos spagečių kavinės atidarymą: nuo tikslios maisto gaminimo įrangos iki unikalių maisto receptų.

Interjero dizaineriai įrengs jūsų spagečių kavinės interjerą, tinkantį frančizės modeliui.
Bendrovė taip pat yra atsakinga už grafinio dizaino medžiagų sukūrimą. Be to, likus savaitei iki atidarymo, atvyks „Makarun“ kavinės atstovai ir padės pasiruošti jums bei jūsų darbuotojams: jie parodys kaip paruošti skanius makaronus, kaip tinkamai aptarnauti klientus ir ką daryti, kad jie kuo dažniau sugrįžtų atgal į kavines bei pasidalintų savo atsiliepimais socialiniuose tinkluose.

Franšizės sutarties trukmė (metais): 3 metai (prekybos centruose – 5 metai);
Investicinė grąža (mėnesiais): 12-18;
Darbuotojų skaičius 1 kavinėje: apytiksliai 3 (tai priklauso nuo kavinės dydžio);
Iš viso vienetų: 21 (1 įmonei priklausančių kavinių + 20 franšizės kavinių).


Przemysław Robert Tymczyszyn

CEO (Generalinis direktorius)

Kalbos:

SUSISIEKITE SU MUMIS IR PAPASAKOKITE MUMS DAUGIAU APIE SAVO TIKSLUS