Bendros investicijos:

€ 5,000

Franšizės mokestis:

€ 15,000

Mėnesinis mokestis:

250€

Mėnesinis rinkodaros mokestis:

€ 0.00

Franšizių skaičius

Investicijos grąža

Laiko tarpas

Pajamos:

12 000*

* Skaičiuotuvo skaičiavimai yra preliminarūs, negarantuojami

PAGRINDINĖ INFORMACIJA

Įkūrimo metai: 2013

Franšizavimo pradžia: 2014

Įmonės padaliniai: 2

Franšizės padaliniai: 0

Bendras padalinių skaičius: 2

Darbuotojų skaičius padalinyje: 5

Sutarties laikas: 36 mėnesių

FRANŠIZĖ INTERNETE

TINKLALAPIS

„LOL & POP“ yra jauna ir dinamiškai besivystanti konditerijos įmonė. „LOL & POP“ specializuojasi rankų darbo saldainių gaminime (zefyrai, karamelės, želė saldainiai ir kt.). Visi pagaminti produktai yra 100% rankų darbo. Išskirtinis bruožas yra tai, kad „LOL & POP“ produktai yra gaminami tik iš natūralių ingredientų, nepridedant jokių dirbtinių spalvų ar skonių.

„LOL“ reiškia, kad įmonei itin svarbus juokas ir linksmybės. Mes vertiname, kai juokiasi ir džiaugiasi tuo, ką mato mūsų parduotuvėse, ne tik vaikai, bet ir suaugusieji.

„POP“, be abejo, yra populiarumas. Taip, mes tikrai tikime, kad rankų darbo saldainiai yra ypatingai populiarūs.
„LOL“ ir „POP“ sudėjus, mes gauname: „Populiarūs saldainiai, kurie verčia jus šypsotis“.

„LOL & POP“ norėtų, kad jūs būtumėte draugiškas ir savimi pasitikintis, jaunesnis nei 40 metų asmuo, auginantis vaiką (-us), turintis rinkodaros pagrindus ir stiprią valią pakeisti savo gyvenimą, atidarant savo verslą.

Suteikiamas prekės ženklas su logotipu ir prekės ženklo apsauga.

Taip pat suteikiami:

• Įrangos brėžiniai;
• 1 mėnesio trukmės mokymai jūsų vietoje;
• 3D vizualizacijos jūsų saldainių parduotuvei;
• 2 savaičių parama ir palaikymas atidarius parduotuvę;
• Naudojimo vadovai, veiklos politika, darbo tvarka ir verslo valdymo sistemos;
• Pagalba ieškant geriausių tiekėjų jūsų regione;
• Nuolatinė operacijų vykdymo pagalba ir parama;
• Nuolatiniai atnaujinimai, siekiant padidinti pelningumą bei palaikyti naują įvaizdį;
• Reklaminė medžiaga, palaikymas, jūsų regiono rinkodaros strategijos kūrimas;
• Nuosavas interneto puslapis tinklalapio svetainėje, internetinė regiono parduotuvė;
• Dizaino paketas (lipdukai, reklaminiai skydeliai, vadovai, katalogai ir kt.).

Reikalingas parduotuvės plotas: 50–100 kv. m.;

LOL & POP padaliniuose reikalingas darbuotojų skaičius: 4-5;

Investicinė grąža (mėnesiais): 12–14.


Alona Tokar

CEO (Generalinis direktorius)

Kalbos:

SUSISIEKITE SU MUMIS IR PAPASAKOKITE MUMS DAUGIAU APIE SAVO TIKSLUS