Bendros investicijos:

€ 27,000

Franšizės mokestis:

Mėnesinis mokestis:

Pagal susitarimą.

Mėnesinis rinkodaros mokestis:

€ 0.00

Franšizių skaičius

Investicijos grąža

Laiko tarpas

Pajamos:

12 000*

* Skaičiuotuvo skaičiavimai yra preliminarūs, negarantuojami

PAGRINDINĖ INFORMACIJA

Įkūrimo metai: 2011

Franšizavimo pradžia: 2015

Įmonės padaliniai: 3

Franšizės padaliniai: 697

Bendras padalinių skaičius: 700

Darbuotojų skaičius padalinyje: 5

Sutarties laikas: 60 mėnesių

FRANŠIZĖ INTERNETE

TINKLALAPIS

„KARI“ yra tarptautinis parduotuvių tinklas, siūlantis platų avalynės bei madingų aksesuarų pasirinkimą prieinamomis kainomis. „KARI“ siūlo platų prekių asortimentą tiek moterims, tiek vyrams. Čia parduodami tokie stilingi aksesuarai kaip: papuošalai, šalikai, diržai, rankinės. Taip pat apatiniai, maudymosi kostiumėliai, kojinės, pėdkelnės, antblauzdės ir kt. „KARI“ įmonė džiaugiasi galėdama pranešti, kad per savo veiklos metus laimėjo keletą apdovanojimų: „Customer Laurel 2013“, „Service Quality Star 2014“ ir „Service Quality Star 2015“.

Tinkamas kandidatas turėtų būti sukaupęs franšizės tinklo valdymo patirties, taip pat pakankamai kapitalo investicijoms.

„KARI“ bendrovė padeda atsidaryti visoms franšizės parduotuvėms, suteikiant pilnus mokymus naujiems darbuotojams. Atidarius naujas franšizės parduotuves, jomis bus ir toliau rūpinamasi.

Reikalaujamas mažmeninės prekybos parduotuvių plotas: nuo 150 iki 200 kvadratinių metrų;

Investicinė grąža (mėnesiais): ~ 24;

Bendras vienetų skaičius: 700;

Darbuotojų skaičius 1 parduotuvėje: 5;


Krzysztof Barański

Franšizės vadovas

Kalbos:

SUSISIEKITE SU MUMIS IR PAPASAKOKITE MUMS DAUGIAU APIE SAVO TIKSLUS