Bendros investicijos:

€ 22,500

Franšizės mokestis:

€ 1

Mėnesinis mokestis:

4,5 %

Mėnesinis rinkodaros mokestis:

€ 0.00

Franšizių skaičius

Investicijos grąža

Laiko tarpas

Pajamos:

12 000*

* Skaičiuotuvo skaičiavimai yra preliminarūs, negarantuojami

PAGRINDINĖ INFORMACIJA

Įkūrimo metai: 2010

Franšizavimo pradžia: 2011

Įmonės padaliniai: 15

Franšizės padaliniai: 145

Bendras padalinių skaičius: 160

Darbuotojų skaičius padalinyje: 8

Sutarties laikas: 60 mėnesių

FRANŠIZĖ INTERNETE

TINKLALAPIS

FARFOR – tarptautinis franšizės restoranų tinklas, tiekiantis paruoštus patiekalus.

Prekės ženklas buvo įkurtas Ufoje 2010 m. Bendrovės steigėjas – Paniuškin Danil Anatoljevič. Bendrovės steigėjas numatė artėjančią rinkos dinamiką ir įtraukė bendrovę į franšizės tinklą naudodamas tą patį požiūrį, technologijas ir strategiją.

FARFOR pradėjo pirmąją franšizę 2011 m. ir pasižymėjo požiūriu į klientų aptarnavimą. Bendrovės koncepcija atsirado įvertinus tuometines rinkos problemas – ilgą pristatymo laiką, nepastovią maisto kokybę, neadekvačias kainas, tinkamo aptarnavimo trūkumą ir rinkodarą.

2012 m. mes pradėjome veiklą 9 miestuose, 2013 m. – 6 miestuose, o 2014 m. – 14 miestų. Šiuo metu turime daugiau nei 160 padalinių ir neplanuojame sustoti.

FARFOR veikla grindžiama keturiais principais / vertybėmis:
– KOKYBĖ
– PRIIMTINA KAINA
– GREITAS PRISTATYMAS
– DĖMESINGAS APTARNAVIMAS

Per daugiau nei 10 metų mes įgijome vertingos restorano kokybės maisto pristatymo verslo patirties ir sukūrėme efektyvų verslo modelį. Šiandien mes užimame lyderio pozicijas Rusijos rinkoje ir žengiame į NVS šalis bei Europą.

Mes neparduodame franšizės. Dalyvaujame visuose procesuose, su kuriais susiduria mūsų franšizės partneriai. Mes neieškome franšizės pirkėjų ir nesame suinteresuoti tiesiog franšizės pardavimu. Esame nuolatiniai visų galimų franšizės procesų dalyviai. Mes ieškome artimų partnerių, su kuriais galėtume kurti sėkmingą verslą!

Netaikome franšizės mokesčių, nes uždirbame iš bendro tinklo augimo (pardavimų). Mūsų visuotiniai tikslai yra paruošti ir pristatyti maistą į kiekvienus namus. Darbe mes laikomės keturių principų – kokybė, kaina, greitas pristatymas ir aptarnavimas. Daugeliui žmonių tai patinka.

Mūsų siūlomi veiklos formatai:

Uždara virtuvė (Dark kitchen)
Ribotas meniu – rolai ir pica. Virtuvė specializuojasi tik pristatymo srityje; klientas neturi galimybės atvykti ir pateikti ar atsiimti užsakymą. Pagrindinis koncepcijos privalumas yra minimalus atidarymui reikalingas biudžetas ir mažos mėnesio išlaidos.

Atvira virtuvė (Open kitchen)
Menu – rolai, pica, sriubos, salotos ir užkandžiai. Atvira virtuvė teikia pristatymo ir atsiėmimo paslaugas. Klientas gali atvykti, pateikti ir atsiimti užsakymą. Privalumai – tampate atviri klientui, gerinate įmonės reputaciją, iškaba ir galimybė apsilankyti veikia kaip reklama, o tai lemia jūsų pajamų augimą.

Gatvės virtuvė (Street kitchen)
Pagrindinis meniu – rolai, pica, sriubos, salotos ir užkandžiai. Papildomas meniu – suvožtiniai ir pita. Atvira virtuvė siūlo pristatymą, atsiėmimą vietoje ir restoraną. Klientas gali atvykti, pateikti ir atsiimti užsakymą arba valgyti salėje. Klientai susipažįsta su jūsų prekės ženklu ir jis tampa patogesnis. Jūs galite puikiai praleisti laiką su šeima ar draugais ir tai gerina įmonės reputaciją. Iškaba ir restoranas veikia kaip reklamą, o tai lemia jūsų pajamų augimą.

  1. Mes ieškome partnerių, kuriems yra artimos mūsų vertybės
  2. Kurie nori tobulėti ir augti tarptautinėje bendrovėje
  3. Žmonių, kurių negąsdina iššūkiai
  4. Partnerių, kurie nori iškovoti savo vietą rinkoje ir pavergti milijonų žmonių širdis

Mūsų stiprybės:

  • Nuosava programinė įranga „FARFOR ERP“. Debesų pagrindu sukurta užsakymų priėmimo ir apdorojimo, pardavimų valdymo ir analizės sistema
  • „Planšetinių kompiuterių sistema“ – užsakymų judėjimą virtuvėje automatizuojanti ir užsakymų paruošimo greitį kiekviename etape padedanti sekti sistema
  • „Pristatymas“ – pristatymo paslaugos sistema, kuri seka kurjerio paimto užsakymo judėjimą iki kliento
  • Svetainė ir mobilioji programėlė IOS ir Android. Naudojimo ir pardavimo požiūriu patobulintos unikalios prekybos platformos
  • Rinkodaros pagalba. Darbas socialiniuose tinkluose
  • Pagrindinis biuras tiekia prekės ženklo produktus
  • Platus meniu ir protinga reklama
  • Naujoviškos virtuvės
  • Virtuvės dizainas
  • Tarptautinis skambučių centras ir debesų PBX
  • Apskaita
  • Teisė
  • Techninė pagalba
  • Kokybės kontrolė
  • Bendravimas su kitais partneriais
  • „FARFOR“ mokykla. Visų procesų mokymai

 

Padedame ir palaikome partnerį ne tik iki filialo atidarymo, bet ir darbo metu. Mes visada esame šalia. Visada padedame siekti nustatytų tikslų.


Guzel Nugumanova

Brand Manager

Kalbos:

SUSISIEKITE SU MUMIS IR PAPASAKOKITE MUMS DAUGIAU APIE SAVO TIKSLUS