Bendros investicijos:

€ 26,000

Franšizės mokestis:

€ 52,283

Mėnesinis mokestis:

250 EUR

Mėnesinis rinkodaros mokestis:

250 EUR

Franšizių skaičius

Investicijos grąža

Laiko tarpas

Pajamos:

12 000*

* Skaičiuotuvo skaičiavimai yra preliminarūs, negarantuojami

PAGRINDINĖ INFORMACIJA

Įkūrimo metai: 2008

Franšizavimo pradžia: 2009

Įmonės padaliniai: 4

Franšizės padaliniai: 90

Bendras padalinių skaičius: 94

Darbuotojų skaičius padalinyje: 2

Sutarties laikas: 60 mėnesių

FRANŠIZĖ INTERNETE

TINKLALAPIS

Turėdama daugiau nei 10 metų patirtį fotodepiliacijos ir fototerapijos srityje, „DepilConcept“ pristato pilną plaukų šalinimo ir odos priežiūros priemonių pasiūlymą su individualizuotais ir visiems klientams prieinamais sprendimais.

Su dideliu augimu per pastaruosius 10 metų ir daugiau nei 90 klinikų visame pasaulyje, „DepilConcept“ augimas paremtas kokybiškai parengta strategija, orientuota į klientą ir paramą franšizės gavėjams.

• Didelis tinklas. „DepilConcept“ yra grožio grupės, turinčios daugiau nei 150 klinikų visame pasaulyje, dalis.
• Tarptautinis prekės ženklas. Šiuo metu „DepilConcept“ veikia Portugalijoje, Lenkijoje ir Brazilijoje.
• Nuolatinis stebėjimas. „DepilConcept“ užtikrina nuolatinį veiklos stebėjimą, nuolatinus mokymus ir svarbiausių plėtros sričių bei paramos jūsų klinikai – rinkodaros, pardavimų, žmogiškųjų išteklių ir finansų, centrinį organizavimą.
• Tinklo saugumas. Tapkite „DepilConcept“ šeimos dalimi ir turėkite savo kliniką su reikiama parama ir palaikymu, kuriuos jums gali pasiūlyti tik franšizės tinklas.

Kodėl „DepilConcept“:

• Sumažintos investicijos;
• Greita investicijų grąža;
• Srities išskirtinumas;
• Patirtis šioje srityje nėra būtina;
• Centrinis rinkodaros valdymas;
• Sumažinta HR (žmogiškieji ištekliai) struktūra;
• Sumažėjusios veiklos išlaidos;
• Nuosavo prekės ženklo produktai.

Šiuo metu „DepilConcept“ ieško pagrindinio franšizės gavėjo Baltijos regionui, todėl kandidatas turėtų būti ambicingas ir dinamiškas.

Pagrindiniai franšizės gavėjo bruožai:

• Jaučiantis entuziazmą grožio verslui;
• Pakankami finansiniai ištekliai arba galimybė gauti kapitalą;
• Įsipareigojimas plėsti prekės ženklą konkrečiame regione;
• Aukšti asmeniniai standartai: profesionalumas, atvirumas ir sąžiningumas.

Prieš atidarymą, „DepilConcept“ suteikia 3 savaičių trukmės kompetencijos tobulinimo kursą, skirtą sustiprinti techninius, pardavimų, rinkodaros, vykdomuosius bei finansinius įgūdžius, kurie reikalingi norint tapti pagrindiniu franšizės gavėju.

Po atidarymo, „DepilConcept“ pagrindiniam franšizės gavėjui suteiks paramą ir palaikymą bei veiksmingą tolimesnių veiksmų planą.
Suteikiama mokymų parama:

• Pradinis parduotuvės įrengimas;
• Įmonės atpažįstamumas;
• Prekės ženklas;
• Generalinis valdymas;
• Operacijos ir mokymai;
• Korporacinis darbas;
• Sertifikuoti 5 dienų pradiniai mokymai: techniniai, komerciniai ir vadybos aspektai;
• Tęstinis mokymų planas;
• Periodinis slaptojo pirkėjo vertinimas;
• Periodiniai vykdomieji susitikimai;
• Periodiniai apsilankymai franšizuojamose klinikose;
• Metinė prekės ženklo konvencija;
• Nuolatinis palaikymas telefonu ir el. paštu.

Investicijos į rinkodarą:

• Centrinis rinkodaros skyrius;
• Grafikos dizaineriai;
• PR ir spaudos tarnyba;
• Skaitmeninės rinkodaros vadybininkas;
• Slaptasis pirkėjas;
• Internetinių platformų valdymas: svetainės, „Facebook“, „Instagram“, „Linkedin“, „Google AdWords“;
• Franšizės gavėjų intranetas.

Franšizės sutarties trukmė (metais): 10;
Rinkodaros mokestis: 250 €;
Investicinė grąža (mėnesiais): 18–24;
Darbuotojų skaičius 1 klinikoje: 2;
Bendras klinikų skaičius: 94 (2018 m. Liepa).


Alexandre Lourenco

Vykdomosios valdybos narys

Kalbos:

SUSISIEKITE SU MUMIS IR PAPASAKOKITE MUMS DAUGIAU APIE SAVO TIKSLUS