Bendros investicijos:

€ 139,500

Franšizės mokestis:

Mėnesinis mokestis:

Pagal susitarimą.

Mėnesinis rinkodaros mokestis:

€ 0.00

Franšizių skaičius

Investicijos grąža

Laiko tarpas

Pajamos:

12 000*

* Skaičiuotuvo skaičiavimai yra preliminarūs, negarantuojami

PAGRINDINĖ INFORMACIJA

Įkūrimo metai: 1931

Franšizavimo pradžia:

Įmonės padaliniai: 4

Franšizės padaliniai: 11

Bendras padalinių skaičius: 15

Darbuotojų skaičius padalinyje: 5-6

Sutarties laikas: 60 mėnesių

FRANŠIZĖ INTERNETE

TINKLALAPIS

Įmonė „AUDIMAS“ įkurta 1931 metais ir šiandien yra laikoma sporto ir laisvalaikio drabužių rinkos lydere Baltijos šalyse. Bendrovei priklauso 15 mažmeninės prekybos parduotuvių Lietuvoje ir Latvijoje (11 franšizės parduotuvių + 4 įmonei priklausančios parduotuvės). „AUDIMAS“ eksportuoja savo gaminius į Vokietiją, Suomiją, Rusiją, Lenkiją, JAE ir kt.). Įmonėje šiuo metu dirba daugiau nei 500 žmonių.

„AUDIMO“ tikslas – padėti žmonėms patirti džiaugsmą palaikant aktyvų gyvenimo būdą ir suteikiant jiems galimybę įsigyti stilingus bei patogius drabužius už geriausią kainą.

„AUDIMO“ ateities siekiai ir vizija – tapti pirmaujančia drabužių įmone Europoje, kuriančia modernius ir patogius drabužius, leidžiančius užsiiminėti aktyviu laisvalaikiu ir džiaugtis gyvenimu.

Franšizės kadidatas turėtų:

• Surasti patrauklią vietą parduotuvei;
• Rasti reikiamą pekybos zoną parduotuvei nuo 150 iki 200 kvadratinių metrų. (priklausomai nuo miesto gyventojų skaičiaus). Patalpose taip pat turėtų būti sandelys, kurio plotas nuo 15 iki 30 kvadratinių metrų;
• Galėti investuoti 930 eurų už 1 kvadratinį metrą (Lietuvoje);
• Įdarbinti 5–6 darbuotojus, įskaitant parduotuvės vadybininką (skaičiuojama parduotuvėje, dirbančioje 7 dienas per savaitę, 11 valandų per dieną, kai 2 darbuotojai dirba vienu metu);
• Gebėti vadovautis įmonės politika ir taisyklėmis.

Audimas jums suteiks:

• Konsultacijas skirtas verslo atidarymui ir valdymui;
• Konsultacijas valdant parduotuvę ir vadovaujant darbuotojų personalui;
• Patikrintus verslo veiklos standartus;
• Investicijų ir atsiperkamumo ataskaitas;
• Patrauklią kainų struktūra;
• Ilgametę patirtį kuriant „Audimo“ prekės ženklą mažmeninės prekybos parduotuvėse;
• Profesionalios įrangos tiekimą geriausiomis mūsų partnerių kainomis (atsižvelgiant į poreikius);
• Rinkodaros paramą (idėjas, dizainą, patirtį);
• Visapusišką paramą paruošiant parduotuvę atidarymui (gaminių ir prekių išdėstymas, parduotuvės vadovybės ir personalo konsultacijos);
• Metodinę bei konsultacinę pagalbą personalo valdymo ir skatinimo srityse;
• Atsargų ir išteklių valdymą ir kontrolę, naudojant įmonės apskaitos sistemą;
• Analitinę sistemą jūsų verslo sprendimams.


Inna Norkiene

Direktorius

Kalbos:

SUSISIEKITE SU MUMIS IR PAPASAKOKITE MUMS DAUGIAU APIE SAVO TIKSLUS