Bendros investicijos:
€ 29,700
Franšizės mokestis:
€ 6,500
Mėnesinis mokestis:
Nėra
Mėnesinis rinkodaros mokestis:
€ 0.00
Franšizių skaičius
Investicijos grąža
Laiko tarpas
PAGRINDINĖ INFORMACIJA
Įkūrimo metai: 1994
Franšizavimo pradžia: 2013
Įmonės padaliniai: 2
Franšizės padaliniai: 8
Bendras padalinių skaičius: 10
Darbuotojų skaičius padalinyje: 3
Sutarties laikas: 36 mėnesių
FRANŠIZĖ INTERNETE
TINKLALAPIS„ALCOZER & J“ prekės ženklo istorija prasidėjo 1994 metais. Visos meistrų idėjos ir patirtys, įkūnytos skirtingose kolekcijose, leidžia išreikšti kiekvienos moters charakterį ir individualumą.
Kiekvienas „ALCOZER & J“ salonas pasižymi unikaliu asortimentu, o tai prekės ženklą ryškiai išskiria iš kitų šio segmento konkurentų. „ALCOZER & J“ glaudžiai bendradarbiauja su žinomais dizaineriais, tokiais kaip „Rocco Barocco“, „Fausto Sarli“, Giuseppe Zanotti, Gabriele Rigon ir kt.
Idealus kandidatas
ALCOZER & J idealus kandidatas į franšizę yra tas, kuris:
• Jaučią aistrą papuošalams ir aksesuarams;
• Turi patirties mažmeninėje prekyboje;
• Turi reikiamą kapitalą verslui pradėti ir vykdyti.
„Alcozer & J“ NEMOKAMAI teikia:
• Profesionalų verslo įvertinimą ir investicijų apskaičiavimą iš prekės ženklo ekspertų komandos;
• Patarimus, pasirenkant butiko vietą;
• Interjero dizaino projekto rengimą (pagal įmonės standartus);
• Pagalbą formuojant išskirtinę ekspoziciją;
• Specialias kolekcijų pirkimo kainas;
• Pagalbą verslo valdyme, atsižvelgiant į regiono specifiką (kainų ir asortimento politika, rinkodaros strategija, personalo supažindinimas su aukščiausios klasės papuošalų pardavimo metodais);
• Mokymus, kaip prekės ženklą įvesti į regioną;
• Reklamos palaikymą;
• Naujausią franšizės valdymo sistemą.
Franšizės sutarties trukmė (metais): 3;
Rinkodaros mokestis: 0 EUR;
Investicinė grąža (mėnesiais): 18;
Darbuotojų skaičius 1-oje parduotuvėje: 3;
Iš viso vienetų: 10 (2 įmonei priklausantys padaliniai + 8 franšizės vienetai).
„ALCOZER & J“ salonų patalpų parinktys:
• Atskirai įsikūrusios parduotuvės, esančios populiariausiose miesto vietose, prabangiausiuose miesto rajonuose;
• Prekybos centrai su aukščiausios kokybės prekės ženklų parduotuvėmis (1, 2 aukštai su vitrinomis);
• Prekybos plotas nuo 5 iki 50 kvadratinių metrų.